Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Frågor

Av sanna - 8 februari 2009 21:04

Dessa frågor snodde jag hos Sofia. Jag hoppas att du inte tar illa upp Sofia men jag vill också lära känna alla jag redan bloggar med här o eventuellt om jag har tur så kanske nån annan också svarar på frågorna. Svarar själv på dem här också.


Hur gammal är du?

43 år i april



Vad jobbar du med?

sjukpensionär



Har du barn? / hur många?

2 vuxna söner o en "nästanvuxen" dotter



Husdjur?

vattensköldpadda



Gift/sambo/ eller annat?

singel



Hus/Lägenhet?

lgh



Sommarstuga/husvagn?

ingendera



Blond/Mörk?

mörkblond



Jag utmanar ALLA som läser min blogg!

 
 
Marie

Marie

8 februari 2009 22:00

Jag gillade inte heller bidraget men varför har man då en jury???

http://aponi

 
Katja

Katja

9 februari 2009 08:43

Ja, det är underbart att han är lite bättre iaf och vad man vet kommer att hända i framtidet. Hmm.. jo det var trevlig i Göteborg, mindre trevligt efteråt.. så ont i ryggen bara.. Sen så "offrade" sig killen och åka på en fotbollsträning, ska orka blogg om de sen.. :)
Måste upp till chefen 10 nu..
Hur har din helg varit?
Kramar!!!

http://smultronduvan.blogg.se

 
Sofia

Sofia

9 februari 2009 11:57

Vi brukar ha en fest om året med våra bästa vänner, vi åker utomlands en gång om året också, sen tillbringar vi semestern ihop på Tjörn.

Du fick gärna "sno" frågorna.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Anneli

Anneli

9 februari 2009 14:32

Hej! Vad rolig utmaning, den tog jag med mig till min blogg... Ett roligt sätt att lära känna sina bloggare...

Jag har några hos mig med som är bara att ta...

Kram Anneli

http://varan-varld.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards