Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Utmaning

Av sanna - 22 februari 2009 17:57

Jag lånade den av Timneli

Regler:

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!

Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar(undantag första frågan så klart!)

Lycka till!!!


1. Vad heter du? Sanna

2. Ett ord på fyra bokstäver: Stor

3. Flicknamn: Stina

4. Pojknamn: Stefan

5. Yrke: Sotare

6. Färg: Svart

7. Klädesplagg: Sweatshirt

8. Mat: Soppa

9. Sak i badrummet: Skum (hårskum alltså)

10. Plats/stad: Skara

11. En orsak att vara sen: Sovmorgon

12. Något man skriker: Skit

13. Film: Strul

14. Något man dricker: Sodavatten

15. Band: Snowstorm (finns inte längre men...)

16. Djur: Sköldpadda

17. Gatunamn: Storgatan

18. Bil: Saab

19. Sång: Sommaren är kort

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Skolfotboll

 
 
Micke

Micke

22 februari 2009 18:10

Jag tackar och bugar :)
FBK är för evigt ;)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

22 februari 2009 18:31

Som det ska vara :D

http://tomten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards