Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Onttttttttttttttttt

Av sanna - 24 februari 2009 15:47

Idag är värken värre än vanligt. Sitter o kör TENS-apparaten i nacken nu för den kan jag knappt röra. Trots att man har så ont så måste man ju in en snabbis här o kolla. =) Ska strax lägga mig igen.

Var en snabbis på bibblan (150 meter dit) o hämtade två böcker jag reserverat o som hade kommit.

* För kärleks skull av Lotta Thell

* Född en blå dag av Daniel Tammet

Hoppas jag mår bättre imorgon för då kommer en tjej från Örebro o hälsar på o då är det ju inget kul om jag mår som jag gör nu. 


 
 
Marie

Marie

24 februari 2009 19:04

Jag håller på att läsa Ren som snö av George P. Pelecanos. Men jag har läst Född en blå dag av Daniel Tammet när han var här i Sverige i höstas, och det är en bra bok.

http://aponi.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

25 februari 2009 11:02

Hur är det idag? Vad är en Tens-apparat för något?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Anneli

Anneli

25 februari 2009 12:01

Usch, det är inge roligt att ha ont, hoppas att tns:en hjälper dig lite i alla fall...
Önskar att sååå att du blir bättre tils din vän kommer.

Krya på krmar Anneli

http://varan-varld.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

25 februari 2009 20:24

Hoppas att du är bättre i morgon när din vän skall komma på besök!

Idag fick jag mail från SJ att vi får ersättning från dem för Internetbiljetterna som vi köpte...men det andra måste jag reklamera hos Tågkompaniet och jag hoppas verkligen att vi får någon ersättning...
Ha det bra och jag håller tummarna att värken har släppt lite tills i morgon! Kram

http://olssonfamily

 
Helena

Helena

26 februari 2009 00:39

Hej vännen!

Pga saker jag inte vill gå in på har jag valt att stänga min blogg på bloggagratis.se & startat en ny blogg istället.

Hoppas du vill fortsätta vara min bloggvän & följa med mig till min nya blogg :-).
Kram kram // Helena

http://fyraifamiljen.wordpress.com

 
Anneli

Anneli

26 februari 2009 14:21

Kommer in med en Kram

http://varan-varld.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards