Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Kalas

Av sanna - 28 februari 2009 21:13

Idag har jag då varit på kalas. Brorsans frus dotter fyller 13 år. T-shirten jag köpte var rätt storlek o hon tyckte om den. =) God mat fick vi okcås. Potatissallad o exotisk planka. =) MUMS!

Igår morse vid 5-tiden kom sms från P att de hade landat i Thailand o det kändes skönt att veta att flygrean gått bra.  Just nu lyssnar jag med ena örat på Melodifestivalen men som vanligt är det inte mycket att hänga i julgranen. Tur man har några kompisar o prata med på msn nu iaf. Imorgon blir det Vasaloppet o 5-milen på tv.


 
 
Helena

Helena

1 mars 2009 10:44

Hej hej. Allt bra med er? Här är det helt okej... S är piggare igen, men torsdag em & natten till fredag var jobbig... oj så dålig min lillgumma var då!

I dag tar vi det bara lugnt... S sitter & spelar DS medan jag sitter här vid datorn en stund.
Sen tänkte jag ta & städa undan lite grann... tvätta, dammsuga, köra i gång en disk.

Ha en bra dag!
Kram kram

http://fyraifamiljen.wordpress.com

 
Ulla

Ulla

1 mars 2009 14:26

Du har en award att hämta hos mig :)
Kram

http://Ladyinblue

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 25 augusti 2009 21:35

Från imorgon har min nya blogg där jag skriver om fibromyalgin, bipolära sjd, ME/CFS o mitt övriga liv lösenord så ni som vill läsa får skriva här o be om lösen. Har även startat en blogg med boktips för den som är intresserad...

Av sanna - 23 augusti 2009 11:27

Har gjort en ny blogg o kommer snart stänga ner denna. Vill du ha adressen till den så hör av dig...

Av sanna - 17 juli 2009 20:20

Idag har det gått i ett. Varit o storhandlat hem mat o det tar ju sin tid speciellt då man ska passa bussar hit o dit. Sen har jag varit hos frissan också. Såna här dar tar på mina krafter. Nu sitter jag här o har ena ögat på Golden League på tv:n. I...

Av sanna - 14 juli 2009 13:11

Känsn som allt rasar ihop. Det ena efter det andra händer. Hur orkar man? ...

Ovido - Quiz & Flashcards